News ZP Interceptor

Stire tematica: resurse umane

ziarulfinanciar : Sucurile ?fara bule? castiga rapid teren. ?Pariul va fi cu siguranta pe bauturi necarbonatate?

marşi 25 august 2015
Autor: Madalina Panaete 25
.08.2015

?Romania este o piata care adora bulele, nu vorbim doar de bauturi racoritoare, ci si de apa minerala. Insa pariul va fi cu siguranta pe bauturi necarbonatate.?

Bauturile racoritoare necar­bo­natate, un seg­ment de piata care a crescut cu greu in ava­lansa de bau­tu­ri ?cu bule?, sunt pa­riul tot mai mul­tor com­panii cu ve­chi­me, dar si al start-up-urilor care sunt cu ochii pe ape­titul tot mai mare al rom­a­nilor pen­tru mancare si bauturi ?sana­toase?.

Astfel, branduri internationale precum Prigat, Cappy, Pfanner, Nestea, Lipton, Santal sau Tym­bark au acum vecine pe raf­turile magazinelor, dar si in resta­urante sau baruri nume romanesti pre­cum Ana Are, Sloop, Frupt, Pro­fuctta, Theia sau Mellow Drinks, care li se alatura unor bran­duri cu mai multa vechime pe piata precum Giusto.

?Romanii trec de la carbo­natate la necarbonatate, dar mai ales la sucurile naturale. A crescut segmentul de sucuri de tip fresh si smoothie, care denota o modifi­care in tendinta de consum catre natural si proaspat preparat. De fapt, in aceste doua segmente s-au lansat cele mai multe produse in ultima perioada?, spu­ne Ca­talina Aldea, in prezent con­sul­tant in retail management, iar an­te­rior executiv in comertul modern local. Cei mai cunoscuti antre­pre­nori ca­re au pariat pe sucuri ?fara bule? sunt Raul Ciurtin (Albalact), Daniel Guzu (care detine afacerile Dura­ziv si Na­tu­ral)  si Silviu Socol, cel care detine pa­che­tul majoritar al businessului Fares Orastie.


Autor: