News ZP Interceptor

Stire tematica: resurse umane

libertatea : Sondaj: 70% dintre romanii care au cumparat produse de Black Friday sunt nemultimiti de reducere

marşi 18 decembrie 2012
O treime dintre romani si-a achizitionat produse vandute cu ocazia Black Friday
. Numai ca majoritatea dintre ei nu au fost multimiti de reducerea aplicata.

O treime dintre romani si-a achizitionat produse vandute cu ocazia Black Friday. Numai ca majoritatea dintre ei nu au fost multimiti de reducerea aplicata.

Cele mai cumparate produse au fost calculatoarele si accesoriile PC, urmate de electronice ?i electrocasnice. Potrivit unui studiu de piata realizat recent aproape jumatate dintre romanii care au cumparat de Black Friday, au optat pentru Emag (45 %), in timp ce Flanco si Altex s-au situat pe pozitiile 2 si 3 in ceea ce priveste preferintele consumatorilor, la o distanta foarte mica unul de celalalt - cu 10 %, respectiv, 9 %.

In medie, romanii au cumparat de "Vinerea neagra" doua produse, iar suma medie cheltuita cu aceasta ocazie de 690 lei. Numai ca in ceea ce priveste procentul de reducere practicat de Black Friday, 70% dintre cumparatori s-au declarat nemutumiti, a?teptandu-se ca acesta sa fie de 40-50%, comparativ cu cel de aproximativ 20%, practicat de majoritatea magazinelor ori companiilor participante la program.

Conform studiului realizat de Exact Cercetare si Consultanta cumparatul de Black Friday are varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani (36%), este casatorit (86%), este barbat (54%), are studii superioare (58 %) si un venit personal intre 800 si 1400 de RON (26 %), singurele diferen?e care apar sunt cele legate de varsta ?i educatie.

Studiul a fost realizat in intervalul 29 noiembrie - 3 decembrie in randul persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, rezidente in localita?ile urbane cu peste 50 000 locuitori, utilizatoare frecvente de internet, care cumpara cel putin o data pe an dintr-un magazin online. Volumul esantionului a fost de 1016 respondenti

 

Voteaza articolul!

0

-1

| azi, 15:30
Autor: