News ZP Interceptor

Stire tematica: resurse umane

Adevarul : Primul test cu Ford B-Max FOTOGALERIE

marži 28 august 2012
"Adevarul" a testat in Munchen cel mai nou automobil produs in Romania
. Este vorba de B-Max, masina de familie produsa de Ford la Craiova. Bazat pe platforma globala B a Ford - pe care o imparte cu Fiesta - B-MAX este un autoturism compact care imbina un spatiu interior mare cu un design ingenios. Portierele fata sunt conventionale, cu balamale, iar portierele spate sunt glisante. Aceasta solu?ie permite o deschidere de 1,5 metri, pe aici pot avea acces deosebit de u?or pasagerii sau se pot incarca obiecte mai voluminoase. Designul integreaza structura pilonului central traditional in portierele fata si spate, nemaifiind o parte a caroseriei propriu-zise. FOTOGALERIE CU FORD B-MAX

Designul exterior este unul cu linii destul de frumoase. Fiind un monovolum, este destul de inalt, dar designerii au avut grija sa mascheze acest lucru prin ni?te linii frumos curgatoare. ?ina u?ii culisante este ?i ea foarte placut integrata in aripa spate, nelasand loc de aspect neplacut.
B-Max este disponibil cu motorul EcoBoost de 1,0 litri pe benzina, disponibil in versiunile de 100 CP si 120 CP. Din gama mai fac parte motoarele diesel Duratorq TDCi de 1,6 litri si 95 CP si 1,5 litri si 75 CP. Presedintele Basescu a cumparat prima masina Ford B-Max produsa la Craiova
Consum de 6 l/100 de kilometri Dintre acestea, noi am testat versiunea diesel de 95 CP. Consumul din cadrul testului din Germania a fost de 6 litri la 100 km, in condi?ii mixte de trafic (atat urban cat ?i rural). Motorul, cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte ofera suficienta putere ?i cuplu pentru un vehicul de familie. La viteze peste cea legala de pe autostrazile din Romania, B-Max ajunge aproape de limite, iar virajele stranse luate la peste 70 km/h dau un u?or sentiment de nesiguran?a. Suspensia are un comportament destul de bun, dar nu pot sa va spun cum se va sim?i pe drumurile accidentate din Romania, deoarece am avut parte de un test pe ni?te drumuri cu un asfalt perfect neted. B-Max este un model high-tech, chiar cel mai tehnologizat produs pana acum pe plaiurile mioritice. Interiorul a pastrat mai multe caracteristici de design de la Focus, dar ?i de la Fiesta. Printre functiile avansate se numara cea de control vocal, integrarea dispozitivelor si interfata de conectivitate, Ford SYNC, cu Emergency Assistance care este menita sa asiste ocupantii in apelarea operatorului local de servicii de urgenta in caz de accident. Printre op?ionale se numara chiar un sistem Sony cu opt difuzoare, sistemul Key Free, Buton pornire Ford Power, Camera video spate si tapiterie integral din piele. Modelul este echipat cu ABS, ESP. B-Max fiind un produs destul de atragator, Ford i?i pune speran?a in acesta sa atraga clien?i de la alte branduri. Conform estimarilor companiei, 60% dintre clien?ii de B-Max vor fi oameni care nu au mai avut niciodata un Ford. Aceasta ma?ina este adresata familiilor tinere dar ?i celor care apreciaza spatial interior ?i accesul deosebit oferit de monovolumul compact al Ford. Romanii au comandat o suta de masini Ford B-Max
Pro Ma?ina de familie spa?ioasa, Motoare decente cu consum destul de mic, Acces u?or in interior Contra U?ile fa?a sunt destul de grele, ave?i grija cum le deschide?i, Nu are un comportament dinamic sportiv. Caracteristici ale Ford B-Max Titanium 1.6 TDCi 0-100 km/h: 13,9 secunde
Viteza maxima: 173 km/h
L/l/i: 4.077/1.751/1.604
Masa proprie: 1.310 kg
Volum portbagaj (l): 318
Cilindree (cmc): 1.560
Putere (CP): 95 la 3.800 rpm
Cuplu maxim (Nm): 215 la 1.750 rpm
Consum mediu: 6 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: manuala, 5 trepte
Pret de baza: 13.400 euro cu TVA CONCUREN?A Honda Jazz Foarte pu?in cunoscuta publicului din Romania, gama subcompacta de la Honda a pornit cu o abordare de monovolum. Are motoare bune, dar un pre? cam mare. Opel Meriva Concurentul direct al B-Max a venit ?i el cu o solu?ie ingenioasa privind sistemul de deschidere al u?ilor. Cele din spate sunt opozabile, ofera ?i ea spa?iu dar a intarziat cand a fost vorba de dat pe spate clien?ii. Citroėn C3 Picasso Producatorul francez a lansat cu mari speran?e acest monovolum compact care arata ?i bine. Din pacate a ramas un vehicul destul de necunoscut intr-o ni?a care nu atrage mul?i client.

Autor: