News ZP Interceptor

Stire tematica: resurse umane

Gandul : Pe ce se bazeaza Apple pentru a-si promova produsele

miercuri 08 august 2012

Apple nu mai are nevoie de publicitate atunci cand isi lanseaza pe piata noile produse, este de parere Phil Schiller, directorul de marketing al gigantului american in domeniul tehnologiei


. Schiller a facut aceasta declaratie, vineri, in timpul unui proces dintre compania sa si cei de la Samsung, care s-a desfasurat la un tribunal din statul american California, informeaza Business Insider.

Americanii de la Apple prefera in schimb alte doua metode pentru a-si face cunoscute produsele publicului. Astfel, ei se bazeaza pe media pentru a starni interesul clientilor lor prin intermediul unor comentarii pozitive si pe plasarea produselor in diferite emisiuni TV si in filme.

Schiller a declarat, de asemenea, ca reprezentantii companiei americane au hotarat sa nu plateasca pentru publicitate o scurta perioada de timp dupa prezentarea oficiala, in luna ianuarie a anului 2007, a primului model iPhone si nici atunci cand acesta a fost scos la vanzare, in acelasi an.

"Nu am avut nevoie", a declarat Schiller. El a citit chiar cateva comentarii facute la adresa smartphone-ului iPhone si la adresa tabletei iPad si a explicat ca astfel de materiale au avut un impact mult mai mare asupra publicului decat publicitatea.

"Ne-ar placea sa vedem ca produsele noastre sunt folosite de vedete", a mai explicat Schiller in timpul aceluiasi proces.

Unul dintre angajatii gigantului american in domeniul tehnologiei colaboreaza cu cei de la Hollywood pentru a plasa produsele companiei in filme si in emisiunile de televiziune, sustine directorul de marketing al Apple.

Niciuna dintre strategiile folosite de cunoscuta companie americana nu surprinde. Orice persoana care a vizionat un film sau o emisiune de televiziune a putut observa actori care folosesc iPad-uri si MacBook-uri drept recuzita.

In mod normal, cei de la Apple evita sa vorbeasca despre strategiile lor de marketing si de publicitate.


Autor: